sadece videoya bakarak sizin haklı olduğunuzu söyleyemeyiz. o yol kesişimi olan yerde siz anayolda gidiyor olsanız da benim gördüğüm kadarıyla yolun ortasında duruyorsunuz, belki temkinli geçmek istediniz ve aracı görüp yavaşladınız bilemiyorum. karşı taraf o yolda o hızla gittiğine göre direkt trafik canavarı zaten

bir de vurup kaçmış, ehliyetsiz ya da alkollü olma ihtimali çok büyük, en iyi ihtimalle birine zarar vermişimdir diye düşünüp şokla kaçmıştır ama bu da pek iyi bir şey değil. karşı tarafın kim olduğunu gösterecek kamera kaydı olsaydı keşke. Ben işin trafik ve sigorta kısmından çok oraya takıldım, ne sorumsuz insanlar var. trafik işi hiç belli olmaz herkese kaza denk gelebilir elbette, ama en azından kaza yapıp kaçmamak elinde insanların.