Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pitbul besleyen arkadaşlarım var ama abi biz bile köpek bizi tanıdıgı halde cins davranıyor bu yüzden çok tehlikeli
Sahibi dışında herkesi öldürebilir potansiyeli var.
hocam ben bir ara çok seviyordum videoları falan izlemiştim de sansürsüz falan sahibini parçalayanı bile var bir anda bir şey oluyor köpeğe saldırmaya başlıyor ama instagramda da var besleyenler bakıyorum bebek gibi çok güzel hiç saldırgan değil çocuk gibi oynuyor ya bu pitbullların da farklı cinsleri var ya o fark ediyor yada gerçekten güzel büyütülmesiyle ilgili bir durum