ha kaçak silahlanma ha sokak köpekleri bana göre çok fark yok.
Sahipsiz köpek olmaz . köpek sokakta olmaz .. hayvan dağda olur . kedilere mama verilmez fare avlamayı bırakan kedilerin işini artık belediyeler yapıyor. köpekler şehir sokakların da ne arıyor ? amaçları nedir ?
NOT : cane corse köpeğim var ve gayet mutluyuz fakat eve girmez ! malum biz dağ başında yaşıyoruz gerekli de fakat arabaya biner zincirlidir , arabadan iner ev mevkiin de zinciri çözerim vs vs vs..
Yani o hayvan sever lobilere selam olsun mama satışları azarlı diye nasıl da korkuyorlar ayrıca hayvan sevgisi tavan yapmış güzel insanlar lütfen sokaktan bir adet köpek sahiplenin ve evinize alın sokaklar nefes alsın ..
Bu arada belediyeler de ayrı bir dert.