birebir aynısını ben yaşadım. bende de karşı taraf alkollüydü. tabi polis gelmediği için alkol testi yapılmadı.
%100 karşı taraf suçlu çıktı. bu durumlarda baz aldıkları şey sizin aracın neresine vurduğu ?
bende mesela şöför kapısının bitimi, arka kapının başlangıcına vurmuştu.
paşa paşa ödedi bedelini.