Merhabalar,
Bionluk tarzı ödeme aracılık sistemi kurmak için yasal bir yükümlülük mevcut mu?
A Satıcı ile B alıcısı arasında yapılacak işlemlerin ödeme aracılığı sistemi gibi düşünelim.
İşlem yapıldı ise satıcı onay, işlem alındı ise alıcı onay sonrası ödemenin karşıya geçmesi gibi.