mustafacot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu bırakında ben 2 yıldır buradayım neredeyse halen konu açamıyorum
Bende 10 yıldır burdayım, r10 el değiştireli beri bir tuhaflıklar var. AdsenseMetre konusuna bugün iki mesaj attım diye @Report; edilmiş ve hemen silmişler. Neymiş ticaret konusuymuş. Bence o konunun ticaretle alakası yok. Milleti kandırmak resmen. Böyle işte hocam. Bu forumda tuhaf şeyler oluyor.