EnginAYDIN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tıklamadan kaçsa daha iyi olurmuş
yusufengz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tıklayamadan kaçsa daha hoş olabilir
Bunu düşündüm ancak mobilde maalesef tıklamak gerekiyor