Geçmiş olsun,
Aynı kazayı r10 de geciren vardı. Muhtemelen siz de suçlu bulunup yüzde 80-90 yakın hatalı çıkacaksınız, yolda levha yok ve çarpan sağınızdan yola bağlanıyor öncelik onda.
Alkol faktörünü tutanağa ekletmeni/belki de ehliyeti de olmayabilir bu sebepler onu kusurlu yapardı.