Adamların servisi bile yokuş yapıyor hocam yedek parça yok elimizde yurtdışından bekliyoruz diyor bir servisde buji olmaz mı ? Clio 1.0 2020 kullanıyorum arabadan memnunum ama şu yedek parça olaylarında bile bir dümen çeviriyorlar 400 liralık buji yoktu ellerinde 3 ay peşlerinden koştum