nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam aramadığım bayi kalmadı. Ağız birliği etmiş gibi hepsi aynısını söylüyor.
Durum kötü malesef, ben de 2 ay beklemiştim üstelik artık paket seçme lüksümüz de yok. İcon alacaktım ama bayiye touch geldiği için onu kaptım
Beni de sürekli oyalıyorlardı, bayide ufak bi olay çıkarınca işler çözüldü bir anda. Ytd