Arkadaşlar merhaba;
Kupa baskıları konusunda tecrübeliyim. Düz press alıp çeşitli ürünlere baskı yapmayı düşünüyorum. Tamamen kör alış.
Ürün gamı ve çeşidi belirlemedim şu an. (tişört puzzle çakmak magnet plaket vs vs )
Sublimasyon baskı için düz press araştırıyorum. manuel, yarı otomatik ve tam otomatik modelleri var.
Ebatları da farklı 38x38 40x50 40x60 şeklinde ebatlar var. Hangisini tercih etmek mantıklı olur ve farkları nedir?
Benim yazıcım şu an a4 ama ilerde a3e geçebilirim. Bu konularda bilgisi olan varsa bana cihaz önerebilir mi ve tecrübelerini paylaşabilir mi?