HalilBatuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şu şekilde olay yerinde alkol şişelerinin kaçırıldığını gören bir polis var bu tutanağada işlenmiş durumda, yalan beyan vermekteler "hastaneye gitti" vs diyerekten. Polisde bunun farkında muhtemelen. Plaka üzerinden zaten gerekli bir çok bilgiliye erişebiliyorlar yol hakkı sizde ve normal hızda ilerliyorsunuz. Şahsi düşüncem sizin masraflarınızı karşı taraf mecburi üstlenecek, tavsiyem peşini 5dkda olsa boş bırakmayın.
Teşekkür ederim bilgilendirme için ama polis tutanağı imzalatmadı bana karşı taraf olmadığı için.
2-3 gün içerisinde e-devlet'e düşer dedi ve o dosya ile yaptır aracını dedi.