Avukatsız ilerlemeniz çok zor hak kaybı yaşarsınız. Nafaka elbette ki çıkacaktır. Nafaka ödenmeme durumunda tazyik hapsi ile karşı karşıya kalabilirsiniz bilginiz olsun.
Avukat tutacak durumum yok maalesef hocam 6 aydır çalışmıyorum rahatsızlığımdan dolayı. Mahkemenin verdiği avukatlar var ücretsiz galiba onlar olabilir mi. Misal askeri ücrete çalışıyorsam ne kadar keserler max. Hocam teşekkürler.
Mahkeme 1 ay içerisinde boşanmaya itiraz etmeseniz mahkeme sonrası 1 ay içinde sistem sizi boşuyor
Tam olarak nasıl oluyor anlamadım hocam.