Avukatsız ilerlemeniz çok zor hak kaybı yaşarsınız. Nafaka elbette ki çıkacaktır. Nafaka ödenmeme durumunda tazyik hapsi ile karşı karşıya kalabilirsiniz bilginiz olsun.