Merhaba. Bir sualım olacaktı bilgili kişiler yardımcı olursa sevinirim. Boşanma davası açacağım. Gidip dilekçe yazıp başvurduktan sonra süreç nasıl işleyecek acaba çekişmeli boşanma olacak. Geçirdiğim kalp krizinden dolayı şuanda çalışmıyorum nafaka hemen odermiyim ve 2 tane 7 ve 16 yaşlarında çocuk var. Teşekkürler