onurdurmus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azerice seo yok çünkü Azerbaycanlılar asimile oldukları için %90ı telefonunu bile rusça kullanıyor. Günlük hayatta azerbaycan Türkçe'si kullanabilirler ama Rusçayı daha çok benimseyip kullanıyorlar.
1 ay icin 4K istiodu abim D: