kutaki01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, gectigimiz gunlerde panelaze.com u acdim ve 2 3 kisi artik buradan bayilik aldi, buradan 1 manata alib 2 manata satiolar hatta birisi sitenin sadece ismini 25 manata satmis buda neredeyse 400 tl ediyor ;D
Ama yinede azerbaycanda bunu nasil fazla tanitabilirim r10 gibi platformlar azerbaycanda var ama kullanicisi cok az eger bir fikiriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim iyi forumlar dilerim.
Biraz zor. Ama çalışmak lazım. İyi ve en esası dürüst hizmet olsa emin olun buradakinin daha fazlasını kazanırsınız.
Biz genellikle rusça içerikli sitelerle çalışırız. Daha verimli ve daha sağlam.

Ama Türkiye den de bazı yoldaşlar hizmet alıyor. %90 hüsran.