Merhabalar, gectigimiz gunlerde panelaze.com u acdim ve 2 3 kisi artik buradan bayilik aldi, buradan 1 manata alib 2 manata satiolar hatta birisi sitenin sadece ismini 25 manata satmis buda neredeyse 400 tl ediyor ;D
Ama yinede azerbaycanda bunu nasil fazla tanitabilirim r10 gibi platformlar azerbaycanda var ama kullanicisi cok az eger bir fikiriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim iyi forumlar dilerim.