Merhabalar
Adsense için 6 gün önce başvuru yapmıştık. Siteye henüz 10 gündür içerik giriliyor. +500 içerik girildi şimdiye kadar. Hala daha düzenli içerik girişi yapıyoruz. Site günlük 3k gösterim bazen 500-600 gösterim ve 1-2 gösterim tıklaması alıyor. Yabancı içerikli blog sitemiz. Ancak hala onay olmadı.
Bu kadar beklemek normal mi, beklemekten başka ne yapılabilir, seo paketi falan almalı mıyım, uzmanı varsa bu hizmeti veren ona mı başvuru yaptırmalıyım, başvuruyu geri çekip bir daha başvurayım mı.
Konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum.
adsense onaylarına cevap süresi 1 aya kadar çıkabiliyor. 15 gün içerisinde ortalama cevap alıyorum ben