Arkadaşlar laptop bilgisayarıma adaptörü takıyorum. kabloyla biraz oynadıktan sonra şarj alıyor. Yeni adaptör almayı düşünüyorum. Ama şöyle bir sorun var: Bilgisayarımın pil göstergesi çalışmıyor. %0'da sabit kalıyor. Ne yapmam lazım, pili mi değiştireyim acaba? Arada kaldım, anlayan birileri çıkar r10'dan elbet. Yardımcı olursanız çok makbule geçer.