Ben ikisini de kullandım hocam Amerika amazon a ürün yolladım sorun yaşamadım tek sıkıntı kendim ölçüp tartıyordum hatta genelde koli ölçülerini 1 cm büyük yazarak giriyordum kilo bucuksa yukarı yuvarlayıp fiyat teklifi alıyordum ama nasılsa yine onlar ölçtüğünde aldığım fiyat teklifinden biraz daha yüksek çıkıyordu kargo maliyeti. Fatura konusunda çok düşük kesmiştim amazon satış fiyatından kesmeyin dediler bana yine de sorunsuz gitti ürün sizinde sorun yaşayacağınızı sanmam hayırlı satışlar bol kazançlar.
Shipentegra kullanmıştım İspanya Amerika ülkelerine gönderim yapmıştım hiç sıkıntı yaşamadım. Avuç içi kadar kutu olmasına rağmen.
yorumlar için teşekkürler shipentegra ile başlayacağım