Didi vs gibi markaların soğuk çay içecekleri zararlı mı? 2 günde 2.5lt tüketiyorum.
Başka bir alışkanlığım yok. Alkol sigara kullanmıyorum.
Eskiden 7 8 yıl önce çok kola tüketirdim. Hem kolanın tadının bozulması hemde çok zararlı olduğunu bildiğimden 8 yıldır kola yerine soğuk çay tüketiyorum.
Bu konudaki görüşlerinizi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.
Hocam ben bundan içiyorum bir süredir. Şekersiz 0 kalori
https://www.trendyol.com/pin/hibisku...chantId=326894
Tadı gayet güzel. Cool lime, soğuk çay şeftali ve Hibiskus paketi birlikte satıyorlar.