Kusura bakmayın da bu ülkede senelerdir liselerde sınıfta kalma falan yok.
Lise mezunu denilen adamların ciddi bölümü "herkez" yazıyor.
İnsan kaynakları çalışanları derin deniz sondajcısı değildir.
Excel kullanmayı küçümsemişsiniz ama bugün lise mezunlarının %99'u excelle formül yazamaz.
Bir ilana uygun çalışan lise mezunlarında 1000 de 1 görünüyorsa üniversite mezunları içinde 200 de 1 dir.
İnsan kaynakları da 1000 kişi içinden 1 kişiyi bulmaktansa üniversite mezunu kriteri koyarlar 200 kişiden 1 kişiyi bulurlar.
Memleket işsiz üniversite mezunu kaynarken firmalar neden lise mezunlarına kontenjan ve öncelik ayırsınlar ki?
Bir lise mezunu vasıflı ise ona kontenjan falan ayırmaya zaten gerek yoktur.