enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam mantığı tam olarak anlayamadım. Adamlar illegal forum olsa sunucuları kaçak mı barındırıyorlar?

İmzanızdan anladığım kadarıyla bu konular ile ilgileniyorsunuz. Biraz daha detay verir misiniz?
Evet hocam öyle de denilebilir, kendi ceplerinden çıkmayan paralar ile ödeme yapılıyor, fatura kesilmiyor, dikkat edelim burada bir genelleme yapıyorum herhangi bir yeri hedef göstermiyorum.