Denk gelmedim nasıl oluyor hocam, ben az önce foruma girdim isminden temasından ve forum içi kategorisinden illegal döndüğünü çok rahat anladım, siz nasıl anlamadınız?
Fark etmemiştim ama illegal ve legallik ile ilgisi nedir? Daha çok para dönüyor bu yüzden gerek kalmıyor mu demek istiyorsunuz