Turkiyede açılmayan sadece amerikada filan açılan mobil uygulamalar var, bunları nasıl kullanabilirim, vpn i anlıyorlar sanal sunucu kurup emulator çalıştırmak ise cok maliyetli oluyor, baska bir çözüm yolu var mıdır acaba ?