Eski kız arkadaşım avukattı ben lise mezunuyum diye benden utanıyordu arkadaşları ile tanıştırmaya falan çekiniyormuş ki o en son pejoya ben maseratiye biniyordum diyeceklerim bu kadar yemişim diplomasını burası türkiye 10 kişiden 9'u ünv mezunu.
Çalışın cebinize paranızı koyun gittiğiniz mekan yaşadığınız hayat kendinize ayırdığınız zaman sizin kalitenizi belirler diğerleri hikaye sanarsın celal şengör gibi milyarları olup kendini akademik hayata adamış gibi davranıyorlar para için okuyorlar başka bir nedeni yok kendinizi geliştirin paranıza bakın diploma soran vs. firmalar ile işiniz olmasın onlarda maximum memur gibi olursunuz ötesi olmaz.