Lise mezunlarının başarıya ulaşmasının yolu, yeteneklerini geliştirerek ufak bir firmada çalışmaya başlaması, veya kendi işletmesini kurmasıdır. Büyük ve orta ölçekli tr firmalarının çoğu geleneksel tarzda ilerler. Cahil, kültürsüz, hanzo, görgüsüz üniversite mezunlarının sayısı hiç olmadığı kadar fazla olsa da bu tür insanlar lise mezunlarının arasında çok daha fazladır.
Şahsen, eğer adam yazılımcı veya satış konusunda oldukça becerikli değilse lise mezununu işe almak istemem. Tabii sadece diplomasına güvenen ancak herhangi bir işe yarar yeteneği olmayan üniversite mezunları da yük olacağı için stajyer olarak bile işe almam. Ama kültürlü, ve insan davranışı konusunda da birkaç şey bilenler belki sosyal medyacı olarak işe alınabilir.