Bu işin cılkını çıkaranlar İK'cılar maalesef.

"İlgili pozisyonda çalışmak üzere, diplomalıların karşısına cengaver gibi çıkıp hepsini bilgisiyle ve çalışkanlığıyla alt edecek "alaylı" çalışan arıyoruz" demiyorlar.
Üniversitenin ilgili bölümünden mezun çaycı aramaya kadar gittiler. O kadar bir kafayı yemişlik var.

Birinin diploması onun "muhteşem bir deha" olmasına garanti olmadığı gibi, "kitap yüklü eşek" olma ihtimalini de ortadan kaldırmaz.

Piyasayı, esnafı, vatandaşın bakış açısını bilmeyen ama küçük esnafın "alışveriş alışkanlıkları" üzerine satış yapmaya çalışan bir diplomalı mı...
Yoksa çarşıda yetişmiş, piyasayı bilen, 20-22 yaşında alaylı -cengaver- bir genç mi daha iyi satış yapar? Ne sattığının hiç önemi yok.

Petrol anlaşması yapmadıktan sonra, mutfak robotu satan firma bile üniversite mezunu satışçı arıyor.
Pes!