kilolu arkadaşlara şekerli ve hatta sıfır şeker içecekleri bile önermiyorum 2 haftadır şekeri bıraktım ve spor da yaptığım için yağ oranımda azalma mevcut şeker ile ilgili bir belgesel var izlerseniz umarım şeker diyeti yapmaya özendirir.
bende sadece göbek var korkuyorum diyet yapmaya 90 kiloyum zayıflarımda göbek gitmez leblebi yutmuş solucan gibi olmayım diye