Anladığım kadarıyla koladan soğuk çaya geçen tek kişi ben değilmişim

Kafeini azaltmak için geçmiştim sonradan soğuk çaylarda koladan daha fazla kafein olduğunu görünce şok olmuştum... Üstelik kola gibi yavaş yavaş gitmiyor, 2.5 litrelik alıp bitene kadar koca bardağa doldurup su gibi içiyorum sonra mide yanmaları... Asit ve şeker oranı az olsa da benim için kafein ve mide yakmasından kaybediyor. Bir şeyler içmeden duramayan insanlar olarak gıda mühendislerinden sağlık ve tat açısından altın değerlere sahip kutsal bir içecek talep ediyoruz