kargom kayboldu diyenler aslında sistemin mantığını bilmeyenler. Kargoyu shipentegra ya da navlungo kaybetmiyor. Onların verdiği kargo firmaları kaybediyor. Ve satıcı vergiden kaçmak için ürün maliyetinin altında fiyat gösterdiği için madur oluyor. eğer ürün bedeli 300 dolar ise o şekilde göstermelisin kaybolunca tam bedeli geri alabilesin ama sen 10 dolar gösterirsen kaybolduğunda alacağın tutar 10 dolar olur.
Bu kaybolmaların önüne geçmek için bir yol varmı. Satacağımız ürün biraz değerli risk etmek istemiyoruz.