Yurtdışına ürün satışımız için kargo firması arıyorum, shipentegra ve navlungo fiyatları gayet makul. Fakat iki firmanında yorumlarına baktığım zaman çok fazla kargom kayboldu, kargom gönderilmedi, firma ilgilenmiyor gibi şikayetler okudum ve biraz tedirgin oldum.
Bu iki firmadan biriyle çalışan arkadaşlardan yorum bekliyorum. Teşekkürler.

Ekstra olarak PTT ninde yurtdışı kargo fiyatları uygun görünüyor. Fakat ptt yurtiçine bile çok geç ürün gönderirken yurtdışı performansı nasıldır ?