Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alt yapısı ne hocam
Hocam json ile uzantının resmi kayıt sitesinin whois kısmından alınan sonucu otomatik listeliyor gerisi html. Veri tabanı bile yok o yüzden hızlı. Neredeyse tüm whois siteleri log tutuyor o yüzden çoğu kez yavaş kalıyor.