halidox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, tebrikler. İnşallah başarılı da olur...
Belli ki tasarım konusunda kendi zevkinize göre hareket etmişsiniz.
Ben burayı kullanmak isterim, genel olarak domain araştıran, alan-satan biri olarak...
Fakat bu tasarımla siteye tekrar giremedim.

Sitenin temasını değiştirmek isterseniz, hem fikir hem destek anlamında yardımcı olabilirim.
Tekrar hayırlı olsun, başarılar.
Hocam tamamen kendi hislerime göre tasarladım UX olarak eksiklikler olabilir. R10'u sevdiğim bir mecra. Sizin gibi sevdiğim dostlar kullansın istedim. Muhakkak tasarımı değiştireceğim size de danışacağım.