Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Favorilere ekledım siteyi gerçekten stabil güzel calısıyor log tutma yoksa mis gibi hayırlı olsun yeşil rengiyle ha c k sitesi gibi gorunuyor
Kesinlikle log yok hocam. Tamamen kendim için yaptım siteyi. Basit yapıda.