kilolu arkadaşlara şekerli ve hatta sıfır şeker içecekleri bile önermiyorum 2 haftadır şekeri bıraktım ve spor da yaptığım için yağ oranımda azalma mevcut şeker ile ilgili bir belgesel var izlerseniz umarım şeker diyeti yapmaya özendirir.