2.5 litre kendim sadece tüketmiyorum elbette. Ben babam içiyoruz, Yeğenlerim birkaç günde bir eve geliyor onlar içiyor. Sanırım kendim günde 500 600ml falan tüketiyorum.
Çok şeker içerdiğini bilmiyordum.
Yazın sıcağında da sadece su içilmiyor. Tatlandırıcı bir içeçek insanın canı çekiyor.
Şekersiz lipton icetea var onu iç en iyisi