Hayatımda 1 kere yanlışlıkla gazoz içtim , soda bile içemem , kola ve fantayı daha 24 yaşındayım geçen yıl kıramaycağım birinden dolayı sadece dilime değdirdim ama ice teayı tekte 1.5 gömerim bunu kim çıkardıysa Allah razı olsun