2.5 litre kendim sadece tüketmiyorum elbette. Ben babam içiyoruz, Yeğenlerim birkaç günde bir eve geliyor onlar içiyor. Sanırım kendim günde 500 600ml falan tüketiyorum.
Çok şeker içerdiğini bilmiyordum.
Yazın sıcağında da sadece su içilmiyor. Tatlandırıcı bir içeçek insanın canı çekiyor.
Hocam su gibi akıyor zaten, hatta suyu sindirmekten daha kolay içtikçe içiyor insan 😄