Mental olarak boşlukta olduğunuz için eski yaşanmışlıkları özlüyorsunuz. Zamanla geçer hepsi. Bir yaşanmışlık, alışkanlık var sonuçta. Gelecek görmediğiniz bir ilişkiyi sürdürmek ikinize de zarar verir sadece. Ben de bir türlü bir kızla uzun süreli ilişki yaşayamayacakmışım gibi hissediyorum. Kısa süreli gelecek görmediğim ilişkilerden çekiniyorum bir nebze korkuyorum aslında. Ruh ikizi denen olayın bir türlü denk gelmeyeceğini düşünüyorum bu tarz mental boşluk ve arayış içinde olduğum dönemlerde.