Konu
İlişkim bitti, içimde değişik bir burukluk var.
23-08-2023, 19:17:03
#12
pinbtc
"
çünkü bana göre saygısızdı ve sorumluluk sahibi biri değildi.
"
bitmesi iyi olmuş. özel ilişkinizi ortaya dökmemeyi öğrenememişsiniz. ayrıldığınız insan hakkında arkasından sağda solda bu şekilde konuşmayın.
devamını okumadım. kıza geçmiş olsun.