" çünkü bana göre saygısızdı ve sorumluluk sahibi biri değildi. "

bitmesi iyi olmuş. özel ilişkinizi ortaya dökmemeyi öğrenememişsiniz. ayrıldığınız insan hakkında arkasından sağda solda bu şekilde konuşmayın.

devamını okumadım. kıza geçmiş olsun.