Sanırım seni üzmek için yaptı bunu pek takma.
Sen kafanda bitirmişsin zaten bunun ilerisi tamamen birbirinizi yıpratmak olacaktı.
Kendinizi yıpratmadan ayrılmanız iyi olmuş. Seviyor olabilirsin ama işte kendin diyorsun artık olmaz diye.