Şahsen Türk'ler ile çalışmıyorum. Başlıca iki sebep var; Hem %18 kdv eklemek zorunda kaldığım, hem de fiyat verdiğimde sanki küfür etmişim gibi davranıldığından ötürü... Ayrıca yazılıma yeni başlamadıysa junior ya da üstü bir yazılımcının foruma gelip de iş bakacağını hiç mi hiç düşünmüyorum.