Tek sebep olarak yapılan işe az ücret ödüyor olabileceğinizi düşünmüştüm ama cevabınız "bütçem her şeye yeter" olduğu için bir şey diyemedim. Yaklaşımınız pek profesonel değil, yazılım sktöründe "millilik" duygusu bir bizde mi var acaba? Şu an ABD'de bir proje geliştiriyoruz 10 milletten insan var.

Aktif olarak yurt dışı Wordpress geliştirme, HTML, CSS, PHP işleri alıp yapıyorum. Ne kadar bütçe veriyorsunuz çok merak ettim, yurt dışında saatlik ücret çok makul karşılanıyor. Crokyfy ile zamanımı raporlayıp ödeme alıyorum genelde.