Banada yazıyordu bir gün hastane gibi bir yerde fotoğraf attı gerçekten yolluyordum neredeyse, zor durdurdum kendimi iyi ki yapmamışım

Çok enayi hissederdim kendimi şuan bu postu gördükten sonra