Malum forumda aktif 3-5 konum var ve Php css Html Wordpress olsun islerimizi kimselere yaptiramiyoruz. Bazi arkadaslar Detay sorup kayboluyorlar. Sonra konu ; denizde batan bir gemi gibi kaybolup gidiyor.. yada is veriyoruz ortadan kayboluyorlar... Biktim artik..

Böyle olunca aklima bir sürü senaryo geliyor.

_Acaba webe yeni baslamis yada hicbirseyden haberi olmayan insanlarin basit islerini yapip tokatlayip mi kazaniyorlar? ?
_Yoksa yazilimcilikdan iyi kazandiklari icin ayda bir iki is alip sonra yatisami geciyorlar ?
_Yada sadece zorluk seviyesi ortanin altinda olan islerimi forumda yaptiriyorsunuz ?
_Yoksa Herkesin elinde is var ve kimse yeni is mi almak istemiyor ?
_Yada Herkes tok mu ?

Bu saatten sonra PHP CSS JS HTML WP islerini yasadigim ülke olan olan Avusturya firmalarina yaptirmaya karar verdim..
Bu saatten Sonra hosting ve resseller paketlerimi,herhangi bir ileti yada bildirim yapmadan hizmetlere % 500 zam yapan türk firmalarindan degil de Yabanci firmalardan alacagim..
Bu saatten sonra milli degilim..