SerdarGnd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygulamayı imzalamanız lazım.
Build sekmesinden Generate Signet Build ABB yi seçerek çıktı alacaksınız ve bir imza dosyası doldurup oluşturacaksınız (jks) uzantılı.

bu jks dosyasını her update attığınızda kullanmak zorundasınız, dosyayı asla kaybetmeyin , değiştirmeyin ve oynamayın

Bu dosyayı kaybetmenin geri dönüşü yok , ömür boyu update atamazsınız, heryere yedekleyin.
Merhaba,
Öncelikle çok teşekkür ediyorum cevap için fakat asıl sorunum jks uzantılı imza dosyasını oluşturmada. Onu nasıl yapacağımı bilemiyorum tam olarak.