Uygulamayı imzalamanız lazım.
Build sekmesinden Generate Signet Build ABB yi seçerek çıktı alacaksınız ve bir imza dosyası doldurup oluşturacaksınız (jks) uzantılı.
bu jks dosyasını her update attığınızda kullanmak zorundasınız, dosyayı asla kaybetmeyin , değiştirmeyin ve oynamayın
Bu dosyayı kaybetmenin geri dönüşü yok , ömür boyu update atamazsınız, heryere yedekleyin.