Merhaba,

Bir yazılım programı çıkartıyorum ve global bir ödeme sistemi almak istiyorum veya bölgeselde olabilir vergilerden pek anlamıyorum önerebilceğiniz bir şeyler var mı ?

Not : kripto hariç