Yorumun için teşekkürler hocam nasıl çalışmak istediğimi konumda belirttim siteyi yapacak kişiler zaten kendi önlemlerini alacaktır bunu göz önünde bulundurup işi alacaklar yani neden böyle bir tavır sergilediniz anlamış değilim kimseye zorla iş yaptıracak halimiz yok
Bakınız sizin işte ben dolandırıldık demeniz karşı tarafa güvensizlik aşılıyor bunun farkındasınız veya değilsiniz orasını bilemem ama siz karşınızdaki çalışacağınız insanlara bunu sölemeniz o insanlarıda o sınıfa bir nevi koymuş oluyorsunuz belki bunun farkında mısınız bilmiyorum ama çünkü böle iş teklifi karşı tarafa güvensizlik verir bu benim fikrim